Referentie71473
Bedrijf SPIE

IT support helpdesk

Voorstelling van het bedrijf:
SPIE Group is the independent European leader in multi-technical services in the areas of energy and communications, supporting its customers to design, build, operate and maintain energy-efficient and environmentally-friendly facilities. With 46.400 employees working from close to 600 sites in 38 countries, SPIE achieved in 2018 consolidated revenues of €6.7 billion and consolidated EBITA of €400 million. The Group focuses its development on three activities: Mechanical and Electrical Services, Information & Communications Technology Services, Technical Facility Management. The Group is focusing its development and its offer on four markets: • « Smart city », including the “smart” layout of cities, particularly for communications infrastructure, mobility, group equipment and safety • « e-fficient buildings », i.e., a service offering for energy performance ranging from design to the operation and maintenance of low-consumption buildings • « Energies », covering services offered by the Group in the areas of energy, particularly nuclear energy and renewable energies, as well as Oil & Gas • « Industry services », covering the various areas of industry services SPIE Belgium has a turnover of 340 million€, employs 1.850 people spread over 17 sites in Belgium and 1 in Luxembourg and is structured around 5 Divisions being: Industry, Building Systems, ICS (Information and Communication Systems) Infrastructure and Services (maintenance).
Beschrijving van de job:
• U beantwoordt de binnenkomende telefoontjes met betrekking tot incidenten die zich voordoen bij onze klanten onder helpdesk contract
• U probeert deze incidenten op te lossen en speelt ze door indien nodig.
• U stelt een diagnose en behandelt de incidenten van de klanten (User Support).
• U sluit de afgewerkte oproepen af, en zorgt ervoor dat de niet opgeloste problemen worden doorgespeeld aan de betrokken personen. U geeft hen hierbij een concrete beschrijving van het probleem en van de ondernomen stappen en dit rekening houdend met het type van contract en het voorkomende probleem.
Gezocht profiel:
•Diploma hoger secundair onderwijs
• Een eerste ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt.
• U bent kwaliteitsgericht en hebt oog voor de klantentevredenheid.
• U bent tweetalig NL/FR met een technische kennis in het Engels.
• Zeer goede algemene kennis van informatica.
• U bent flexibel en teamplayer.
Aanbieding:

 

Dat SPIE reeds voor de 12e keer de titel van 'Top Employer' kreeg, zal je al wel gezien hebben, maar wat maakt werken bij SPIE nu eigenlijk zo TOP?

 

  • Een job waar je elke dag je talenten kan ontwikkelen en die een springplank kan zijn voor een duurzame loopbaan.
  • Een goedemorgen elke ochtend van je collega's
  • Een integratietraject op maat zodat je snel ‘thuis’ bent bij SPIE
  • Een luisterend oor voor het uitwisselen van ideeën en dit in een gezonde en constructieve werksfeer
  • Een omgeving waar we belang hechten aan het evenwicht werk - privé en waar we autonomie en flexibiliteit bieden

·       Deelnemen aan  uitdagende projecten in diverse regio's, waar jij trots kunt op zijn!


Plaats:
België
Sector:
Telecom, ICT & Internet
Land:
BELGIË
Provincies:
Vlaams Brabant
Waals Brabant
Brussel
Functiecategorie:
ICT & Internet
Ervaringsniveau:
0 tot 1 jaar
Opleidingsniveau:
Bachelor
Master
Master na master
Type van contract:
Contract voor onbepaalde tijd
Uurregeling:
Voltijds
Reizen naar het buitenland:
Geen voorkeur
Duur:
...
Fiche bedrijf
SPIE
Rue des Deux Gares 150
1070 - BELGIË 
Grootte: Groot
Studiebureau/Engineering
Bouw
Electronica & Electrotechniek
Telecom, ICT & Internet