Envoyer à un ami

Referentie71480
Bedrijf ING Belgium

Customer Loyalty Member

Voorstelling van het bedrijf:
ING België is een dochtermaatschappij van ING Group. ING is een wereldwijd opererende financiële instelling met 120 000 medewerkers, die haar 75 miljoen klanten in meer dan 50 landen producten en diensten biedt op het gebied van bankieren, verzekeren en vermogensbeheer, via het distributiekanaal van hun keuze. ING Groep is de 15de financiële groep op wereldvlak en de 8ste Europese groep op basis van beurskapitalisatie (bron Bloomberg, maart 2007). De strategie van ING richt zich op een optimale dienstverlening aan haar cliënten alsook een goede rendabiliteit. De financiële kracht van de groep, het omvangrijke assortiment producten en diensten en de brede spreiding van haar winstbronnen en risico´s vormen de basis voor continuïteit en groei. ING doet zaken op basis van duidelijk vastgestelde business principles en houdt steeds rekening met de belangen van haar klanten, medewerkers, aandeelhouders, zakenrelaties en de samenleving als geheel. ING streeft ernaar een goede ´corporate citizen´ te zijn.
Beschrijving van de job:
.Je belangrijkste verantwoordelijkheden
        Vragen en problemen van klanten beantwoorden en oplossen (van A tot Z) en hierbij speuren naar commerciële opportuniteiten
        Advies bieden aan klanten via telefoon, mail en chat
        De verwachtingen van de klant continu overtreffen: het WOW-effect
        Een echte klik maken met klanten en prospect
        Klantcontact zorgvuldig loggen in de systemen
        Het op een correcte manier doorlopen van klantprocessen
        Rekening houdend met geldende wet- en regelgeving
        Alle overige uitdagende taken die je naar je toe weet te trekken
        Operationele afhandeling van het klantverzoek
Gezocht profiel:
Waar we naar op zoek zijn
Een collega met het talent om iets op zich te nemen en het waar te maken, die enthousiast is om anderen te helpen om succesvol te zijn en de gave heeft om altijd een stap vooruit te zijn. Met andere woorden, je streeft ernaar om frisse ideeën aan te brengen en uitdagingen te aanvaarden in een snel veranderende en complexe omgeving. Je bent een persoon die steeds samenwerkt, luistert en investeert in anderen om zo gezamenlijke doelen te verwezenlijken. Je vindt het leuk om het status quo uit te dagen en je bent erop gebrand om creatieve oplossingen voor problemen voor te stellen.
Als Customer Loyalty Team-Member moet je ook over het volgende beschikken:
        Een flexibele ingesteldheid, je vindt het geen probleem om in de verruimende openingstijden van 08.00-22.00 te werken en indien nodig op zaterdag van 9u tot 17u, of bij te springen in een team
        Een opleiding op Bachelor  of  Master niveau
        Een commerciële ingesteldheid met oog voor commerciële resultaten, klantgerichtheid en ondernemerschap
        Je bent bereid om de nodige (wettelijke) certificaten voor de job te halen
        Je bent bereid om het nodige aan te leren voor de uitvoering van  je taken.
        Bereid tot het leren van de processen en producten van ING.
        NL en FR (niveau B1 Europese norm) vereist.
        Kennis van het Engels en Duits is een troef.
Aanbieding:
Je bouwt mee aan het ING van de toekomst.
De mogelijkheid om regionaal te werken te Gent,  Brussel, Louvain-la-Neuve of Namen. Afhankelijk van je ervaring en product-technische kennis kan je ingezet worden in een Customer Loyalty Team voor het dagelijks bankieren voor particulieren, voor de kredietverleningsactiviteit, voor de spaar- en beleggingsactiviteiten, voor het bankieren van onze business klanten…
Een duidelijk doel, een uniek aanbod, een gepaste verloning en een bijkomende waaier aan mogelijke voordelen zoals:
        Persoonlijke groei & uitdagend werk met eindeloze mogelijkheden om je ambities te verwezenlijken door middel van opleidingsmogelijkheden en het leren van verschillende zaken  op het terrein.
        Je leert wat bankieren inhoudt en zal een duidelijk inzicht krijgen in de commerciële aanpak, producten en de manier waarop wij onze klanten service bieden.
        Een informele, dynamische omgeving met innovatieve collega's die je inspanningen ondersteunen
        Een progressieve en soepele manier van werken waarbij nieuwe ideeën naar waarde worden geschat.
Een zeer afwisselend werk, omdat je taken en werkzaamheden per dag kunnen verschillen. Ook heb je ruimte om je eigen ideeën, kennis en ervaring in te brengen in je team en concreet toegevoegde waarde te leveren in het bedenken van de beste oplossingen voor klanten.
Opgelet de business area en de job level worden naar uw skills en expertise bepaald.
Plaats:
Luik
Sector:
Bank & Financiën
Land:
BELGIË
Provincies:
Oost Vlaanderen
Functiecategorie:
geen voorkeur
Ervaringsniveau:
0 tot 1 jaar
Opleidingsniveau:
Bachelor
Master
Type van contract:
Contract voor onbepaalde tijd
Uurregeling:
Geen voorkeur
Reizen naar het buitenland:
Geen voorkeur
Duur:
...
Fiche bedrijf
ING Belgium
Cours Saint-Michel 60
1040 - BELGIË 
Grootte: Groot
Bank & Financiën